Va rugam sa asteptati, se verifica disponibilitatile.


Se incarca...

Dabaklar Hotel

  • Star
  • Star
  • Star
  • Star

Calculator

Rezervare online


Individual
Demipensiune
Copil gratuit 0-9 ani

  • 18 €
Cerere
Standard Room / Tarifele sunt exprimate in EUR / persoana / noapte

Perioada

Concept
Loc in

Single

( 1 Adult )
Loc in

Dubla

( 2 Adulti )
Loc in

Triple

( 3 Adulti )

Copil
01.04 - 14.05 Demipensiune 28.5 19 17 Ask
15.05 - 23.06 Demipensiune 30 20 18 Ask
24.06 - 12.07 Demipensiune 31.5 21 19 Ask
13.07 - 24.08 Demipensiune 48 32 29 Ask
25.08 - 15.09 Demipensiune 40.5 27 24.5 Ask
16.09 - 30.09 Demipensiune 30 20 18 Ask
01.10 - 31.10 Demipensiune 27 18 16 Ask


Rezerva

Servicii incluse

• Cazare
• Regimul de masa ales
• Asistenta Turistica ( Local )


Servicii neincluse

• Asigurare medicala si STORNO ( recomandate )
• Orice alte servicii, taxe, cheltuieli in afara celor specificate ca fiind incluse


Servicii optionale

• La cerere se poate oferi transport cu avionul sau autocarul si/sau transferuri
• Excursii optioanale



Informatii importante


• Turistul este obilgat sa prezinte la frontiera turca pasaportul valabil minim 6 luni
• Asigurarea medicala de calatorie este recomandata
• Minorii, pentru a iesi din tara trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii: sa calatoreasca insotiti de cel putin un adult, care daca nu este unul din parinti este obligat sa prezinte la frontiera cazierul judiciar; minorul trebuie sa aiba asupra sa acordul ambilor parinti ( sau al parintelui care nu il insoteste) legalizat la notar



Website hotel www.dabaklarhotel.com


- Servicii turistice posibil contra cost.


Hotel
• Camere pentru persoane cu dizabilitati • Lobby Bar • Pool Bar
• Restaurant / Restaurante • Parcare • Room Service
• Schimb Valutar • Spalatorie & Curatatorie • Servicii Medicale
• Wi-fi • Sala de Conferinta
Camere
• Telefon • Aer Conditionat • Balcon
• Baie • Minibar • Seif
• Tv • Uscator De Par
Copii
• Piscina Pentru Copii
Activitati
• Baie Turceasca • Sala De Fitness • Masaj
• Sauna
Piscina & Plaja
• Piscina Exterioara • Plaja Publica • Plaja Cu Pietris
• Sezlong & Umbrela

Reduceri si suplimente


Pentru alte tipuri de camere ( apartament, junior suite, family room) se percepe un supliment care difera in functie de perioada. Pentru mai multe detalii, va rugam sa ne contactati.

Bine de stiut


• Distanta Bucuresti - Kusadasi : aproximativ 1 100 Km
• In Turcia, accesul pe autostrazi se face pe baza cardului KGS; acest card se poate achizitiona de la benzinariile Shell si de la oficiile postale turcesti
• Moneda nationala in Turcia este lira turceasca ( TL )
• Ambasada Romaniei in Turcia: Kizkulesi Sokak no. 7, Gazi Osman Paşa (GOP), 06610 Ankara, Telefon: 0090. 312.44.77.940;
Sectia Consulara Izmir: 1479 Sokak, Nr.9, Alsancak, IZMIR, Telefon: 009 0232 465 0463
• Clasificarea hotelurilor se face de catre autoritatile abilitate din Turcia, in functie de criterii locale specifice
• Toate informatiile despre hotel au fost colectate in ianuarie 2013, agentia nefiind responsabila de modificarile aparute pe parcurs; pentru acuratetea informatiei, vizitati pagina oficiala a hotelului ales
• Cazarea se poate face incepand cu orele 14:00, iar eliberarea camerelor se face in jurul orei 12:00, in functie de politica fiecarui hotel
• Distributia camerelor in momentul sosirii se face de catre receptia hotelului; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptia hotelului; la majoritatea hotelurilor, camera tripla este alcatuita dintr-un pat dublu matrimonial sau doua paturi de o persoana, iar al treilea pat este pat pliant
• Hotelul poate percepe taxe suplimentare pentru anumite facilitati, precum si o garantie ( cash sau carte de credit ) pe personala sau pe camera pentru minibar/frigider, aer conditionat, prosoape la plaja, etc; in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor
• Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie; mereu vor avea prioritate informatiile primite in agentie